OBIEKTYWNY TEST ZESTAWU MATY

  • Opublikowany Miesiąc temu

    Takefun TakefunTakefun Takefun

    www.CBDexe.pl/ - START 01.11.2021R. Najlepsze CBD w POLSCE.

    Nitro gada głupoty, ja jestem obiektywny a Jasiu zje wszytko, ten test ma taki sam sens jak moje zycie czyli niewielki ale nagralem. NAURA

DobryyyZioom
DobryyyZioom

W Londynie lepszy na pewno

2 dni temu
Bunny rabbi
Bunny rabbi

Kur_wa nitro taki tępy jesteś czy co . To tylko piosenka ma takie teksty ,a ten nie lubie go przez to . Wgl nie widzisz przekazu jaki mata niesie tempa dzido . Zobacz co się dzieje w tej Pl głośno chłopak mówi o tym w jednym z teledysków jest nr do ZUS

7 dni temu
Renata Dagmara
Renata Dagmara

Jakie cwaniaki z was. Szczególnie ten cwanieczek brunet

19 dni temu
maajka
maajka

Nitro schudło Ci się jakoś

22 dni temu
Trojan1929
Trojan1929

7:00 ktoś ogarnia o co chodzi z tymi znakami ?:p

25 dni temu
Piotr piter
Piotr piter

Ocena mi się podoba bez pierdolenia szczypania się jakie będą konsekwencje wypowiedzenia pewnych słów brawo

27 dni temu
Dam Mal
Dam Mal

Jak nitro zniknie to jesteś jak Olejnik

Miesiąc temu
Dam Mal
Dam Mal

Zdajesz sobie sprawę że jesteś mini majkiem

Miesiąc temu
Me ksyk
Me ksyk

Mata promuje bo dobre pieniądze dostał za to

Miesiąc temu
D0minoks
D0minoks

Fajnie ale kto pytał?

Miesiąc temu
Dominik Malak
Dominik Malak

Rafał a ty jesteś bezdomny?

Miesiąc temu
paula koxuwa
paula koxuwa

Rafcio fajny odcinek pozdrawiam es

Miesiąc temu
Fastlane
Fastlane

ja nie polecam, chujowy, wrap w zestawie czy big mac bardziej się opłaca

Miesiąc temu
Ej-dżej TV
Ej-dżej TV

Wracamy do czasów komunistycznych i wracamy do Kolejek w Maku niedługo w sklepach na promocja walka będzie o wszystko i nic

Miesiąc temu
jěbać 60
jěbać 60

To niezle 10 od nikosia menelu😂😂

Miesiąc temu
Patryk Mielczarek
Patryk Mielczarek

Przyjemny głos ja raz się tak pomyliłem i się okazało że to facet i wtedy było 😱

Miesiąc temu
Andrzej Guz
Andrzej Guz

Wulgarne osobniki ble...

Miesiąc temu
rymanxpompa2009
rymanxpompa2009

Takefun jest taki rakowy, ze to chuj

Miesiąc temu
John Black
John Black

I wszyscy kupują bo im sie wydaje że frytki będą miały inny smak? Czy o co chodzi?

Miesiąc temu
KubaHH
KubaHH

Nikt nikogo imo nie zmusza, ani nie promuje złych zachowań

Miesiąc temu
Kingus
Kingus

Teraz można zamiast matchy zamówić duży napój w zestawie maty

Miesiąc temu
esssa saa
esssa saa

Stuleja tak trochę

Miesiąc temu
Grzes123
Grzes123

nie moge słuchac twojego pierdolenia

Miesiąc temu
BoT JaNuSz
BoT JaNuSz

Panie nitro nie ładnie to tak śmiecić 6:00

Miesiąc temu
nie to nie
nie to nie

Może się tak patrzyli bo nitro miał kebsa z kaptura XDDDD

Miesiąc temu
Turysta69
Turysta69

Większość ludzi ma tą apkę więc robią szybciej zakupy od was 😁 A co do okazji to szybciej jest podać kod za zestaw niż wybierać z całego menu 😃

Miesiąc temu
jackeed879
jackeed879

Jasiu jest spoko

Miesiąc temu
Deto Qcney
Deto Qcney

12:47 słodkie to było :D

Miesiąc temu
vinasu maaj
vinasu maaj

Chciałem tylko napisać ze mnie rozśmieszył ten kawał o tacie co załatwiał deala macie ;)

Miesiąc temu
Kuriat
Kuriat

przecież to ta sama BABKA była \

Miesiąc temu
Donek Plonek
Donek Plonek

Nitro największy hipokryta na świecie xd haha beka z typa na liścia blady podbródnikow

Miesiąc temu
QweRti
QweRti

Mi ta matcha smakuje ogólnie

Miesiąc temu
Deto Qcney
Deto Qcney

jebac nitra

Miesiąc temu
Bambo Gw
Bambo Gw

Teraz na szczęście można zamówić taki sam zestaw ale z Colą. Tylko że teraz beka bo w takim razie to jest zwykły zestaw bo do cheeseburgera możesz sobie w automacie dodać 2 mięsa i dodatkowy ser i masz to samo za jakąś połowe ceny XD POZDRO MC

Miesiąc temu
bilij pdan
bilij pdan

Cieszę się kartą na Czasie

Miesiąc temu
Bartek Kaczor
Bartek Kaczor

Dziwne że wlep nie dostaliście

Miesiąc temu
vinasu maaj
vinasu maaj

4:53 500zł+5pkt

Miesiąc temu
Made VDS
Made VDS

To wygląda jak reklama McDonalda

Miesiąc temu
michal 709
michal 709

Ale szumy

Miesiąc temu
sannio komi
sannio komi

8:08 tych dwóch kolegów z klasy ktorzy daja ci wyzwanie czegos sie napić XDD

Miesiąc temu
bilij pdan
bilij pdan

Oni są wkurwieni że to jakiś Mata dostał kontrakt z makiem a nie pato celebryty z neta których czas się kończy i frustracja narasta...

Miesiąc temu
Maksiu Maksiu
Maksiu Maksiu

A mi w chuj siadła ta matcha

Miesiąc temu
Zalobowany
Zalobowany

bez tego zakolaka lepiej by sie oglądało

Miesiąc temu
AntyCsy
AntyCsy

Karkonowska to jest najgorszy mak w mieście, najlepszy jest na Księcia Witolda albo na Kątach Wrocławskich.

Miesiąc temu
Eden Mordo
Eden Mordo

Różowa pantera była słuchana

Miesiąc temu
Ania Raganowicz
Ania Raganowicz

@sannio komi https://youtu.be/IQha8NtJkW4❤❤❤

Miesiąc temu
sannio komi
sannio komi

Jebać was za stawanie na kopercie. Niepełnosprawny przejedzie zobaczy, że zajęte i będzie szukał dalej...

Miesiąc temu
Karosekrrt
Karosekrrt

szpaku na pierwszym miejscu na tablecie bmw

Miesiąc temu
NieZnanyStream
NieZnanyStream

tylko psychole nie lubią drwala

Miesiąc temu
Joymaxx
Joymaxx

Chees to chees tyle że potrójny, frytki też takie jak zawsze. Jedynie to poidło jest słabe i tyle. Mogli zrobić z tego prawdziwy limitowany zestaw dając pudełka w barwach Maty itp itd.

Miesiąc temu
asiula
asiula

jebac nitra

Miesiąc temu
Jan Jamróz
Jan Jamróz

4:53 500zł+5pkt

Miesiąc temu
poprostu ja
poprostu ja

super

Miesiąc temu
karol bela
karol bela

Wydaje mi się, że stanęliście na odpowiednim miejscu.

Miesiąc temu
Grzyb ang
Grzyb ang

Pierwszy raz was widzę. Twórczość na 0. Jak to jest że ten kanał ma 180tys? Kto to gówno ogląda?xd

Miesiąc temu
Soinas Doyi
Soinas Doyi

ale że różowa pantera u nitrusia w bmw leci fajno :)

Miesiąc temu
Król Władca
Król Władca

Oni są wkurwieni że to jakiś Mata dostał kontrakt z makiem a nie pato celebryty z neta których czas się kończy i frustracja narasta... 🤣🤣🤣🤣

Miesiąc temu
dfffd xcgdff
dfffd xcgdff

To może niech nitro zostanie artysta Bo jeśli oni robią z siebie pizde a ty nie musisz jej juz robic

Miesiąc temu
Dariusz Olejnik
Dariusz Olejnik

tejkfan to jest łeb żenada

Miesiąc temu
Ania Raganowicz
Ania Raganowicz

@Soinas Doyi https://youtu.be/IQha8NtJkW4❤❤❤

Miesiąc temu
Soinas Doyi
Soinas Doyi

Ten McDonald jest zacofany bo u mnie w Kłodzku na Drive można już skanować kupon gdzieś od miesiąca a tam trzeba jeszcze podawać kod kupony

Miesiąc temu
chding zuure
chding zuure

Wydaje mi się, że podawanie tych kodów itd to po to,żeby wyliczyć sprzedaż typowo zainteresowanych tym zestawem

Miesiąc temu
W. Powietrze
W. Powietrze

Jebać was za stawanie na kopercie. Niepełnosprawny przejedzie zobaczy, że zajęte i będzie szukał dalej...

Miesiąc temu
Syriusz
Syriusz

Jebac ich

Miesiąc temu
Jackmann Jack
Jackmann Jack

Mleczaki jadą w miasto 🤣

Miesiąc temu
Matyzio.
Matyzio.

W Berlinie ta matcha na ulicy lezy

Miesiąc temu
chding zuure
chding zuure

Takefun 20 miejsce na karcie na czasie co sie dzieje?

Miesiąc temu
O F F I
O F F I

8:08 tych dwóch kolegów z klasy ktorzy daja ci wyzwanie czegos sie napić XDD

Miesiąc temu
n33m0
n33m0

Matcha siada

Miesiąc temu
Sebastian Polczyk
Sebastian Polczyk

Chciałem tylko napisać ze mnie rozśmieszył ten kawał o tacie co załatwiał deala macie ;)

Miesiąc temu
LeceB0KI3MboM0G3
LeceB0KI3MboM0G3

Ooo szpaku na bibliotece nitra a tak hejtowal xD

Miesiąc temu
feel this flow
feel this flow

dlaczego nitro jest hejterem, mata szmata to dobry rapowo kawałek.

Miesiąc temu
Lord Wader
Lord Wader

Takefun walka z Piotrusiem haha

Miesiąc temu
Czaku97
Czaku97

Ten McDonald jest zacofany bo u mnie w Kłodzku na Drive można już skanować kupon gdzieś od miesiąca a tam trzeba jeszcze podawać kod kupony

Miesiąc temu
RuTeK
RuTeK

Przecież ty jesteś plackiem myślisz, że kogoś interesuje twoja opinia zestawu maty?

Miesiąc temu
wojtek13
wojtek13

Zabolało dla fana maty

Miesiąc temu
Easy Masey
Easy Masey

mi tam ta matcha siedzi

Miesiąc temu
Qizzoo
Qizzoo

Wow. W Niemczech potrójny chees już dawno był xdd

Miesiąc temu
Po prostu Wiater
Po prostu Wiater

Takefun 20 miejsce na karcie na czasie co sie dzieje?

Miesiąc temu
GodOfDeath2242
GodOfDeath2242

W sumie śmieszne że nitro coś pierdoli na temat muzyki, kiedy jednocześnie promuje ww xDDD

Miesiąc temu
Ania Raganowicz
Ania Raganowicz

@GodOfDeath2242 https://youtu.be/IQha8NtJkW4❤❤❤

Miesiąc temu
Ania Raganowicz
Ania Raganowicz

@wojtek13 https://youtu.be/IQha8NtJkW4❤❤❤

Miesiąc temu
GodOfDeath2242
GodOfDeath2242

@wojtek13 XDD

Miesiąc temu
wojtek13
wojtek13

WW jest w chuj lepsze od maty xD

Miesiąc temu
Prezes K
Prezes K

Patrza na idiote co zapracował na miejscu dla niepełnosprawnych. Dno

Miesiąc temu
iks de ddd
iks de ddd

Popłacz się

Miesiąc temu
Jezus nadchodzi
Jezus nadchodzi

Każdy przez grzech zasługuje na wieczne potępienie. Są tylko 2 drogi, piekło i niebo (czyściec nie istnieje). Jezus Chrystus, Syn Boży przelał na krzyżu swoją krew za grzechy każdego człowieka. Pokutujcie i wierzcie w ewangelię. Jezus Chrystus jest jedyną drogą do życia wiecznego.

Miesiąc temu
Wysoko Wrażliwy
Wysoko Wrażliwy

Nitro, komplementowanie i docenianie ludzi nie oznacza podrywania, ale w twoim toksycznym łbie nie jest to do ogarnięcia. Siejecie narzekanie, a więc wspieracie najbardziej zło ze wszystkich możliwych ludzi w Kraju. A przecież taka krótka droga do wdzięczności i doceniania, aby w końcu Polska mogła odżyć skoro macie takie zasięgi. Zróbcie może coś dobrego dla zdrowia psychicznego i masowej świadomości. Youtuberzy gdyby się skrzyknęli, to daliby młodym niesamowicie świetny przykład. Tylko widzisz, egoizm i zło szerzy się jak świeże bułeczki.

Miesiąc temu
Restej
Restej

CO TY RAFAŁ ROBISZ NA KARCIE NA CZASIE COOOO

Miesiąc temu
Lukas W.
Lukas W.

Zestaw Mc'Idiots

Miesiąc temu
Magdalena Cieśla
Magdalena Cieśla

Ci ludzie widzieli ilość wolnych miejsc, a wybraliście jedyne miejsce dla niepełnosprawnych... Czyżby odpowiednie miejsce dla odpowiednich ludzi?

Miesiąc temu
Igor Jagodzki
Igor Jagodzki

Dokładnie. Sam jeżdżę na wózku i potrzebuje szersze miejsce żeby wyjść a stanie ci taki kasztan i dupa...nie znam was ale osobiście bym wam zwrócił uwagę a w ostateczności zadzwonił po odpowiednie służby.

Dzień temu
Jackmann Jack
Jackmann Jack

Mleczaki nie wiedzą wiele o rzeczach innych niż cyfrowe.

Miesiąc temu
Dawid Kruzolek
Dawid Kruzolek

Co za gówno jebane...się McDonald popisał

Miesiąc temu
Rocky Balboa
Rocky Balboa

Stulejarz

Miesiąc temu
Marek Minas
Marek Minas

NIE MA TO JAK NABIJANIE WYŚWIETLEŃ NA FEJMIE MATY

Miesiąc temu
DonFjutKrutki
DonFjutKrutki

te logo szpaka na ekranie w merolu xDDD

Miesiąc temu
Megg
Megg

Ta pani miała głos trochę jak z Lola z prezentacji bohaterów ;)

Miesiąc temu
SeJseK
SeJseK

czyli zgadzacie sie z maja stasko?

Miesiąc temu
ViktorPoProstu
ViktorPoProstu

24 na karcie na czasie, xddd YT schodzi na psy 😂

Miesiąc temu
David
David

Fajny film

Miesiąc temu
Mar Damar
Mar Damar

Ale ch.uj.owy ten zestaw, .łeeeee!

Miesiąc temu
MifiS MP
MifiS MP

8:40 W pełni zgadzam się z nitrem. Sięgając daleko w przeszłość przypomina mi się pewna postać zwana "mc wieszak" i jego numer "całe życie w szafie" 😂

Miesiąc temu
GracuWymiata
GracuWymiata

brawo za zajęcie miejsca dla niepełnosprawnego, co za bezmózgie zachowanie.

Miesiąc temu
𝓑𝓾𝓽𝓽𝓮𝓻𝓯𝓵𝓲𝓮𝓼
𝓑𝓾𝓽𝓽𝓮𝓻𝓯𝓵𝓲𝓮𝓼

Zgadzam się. Co z tego, że jest rozpoznawalny skoro ktoś mógł bardziej potrzebować tam zaparkować niż oni.

Miesiąc temu
Piotr Head
Piotr Head

Propd dla ciebie i nitro dobrze gadacie o tym macie i całej jSBM nikt tego w teresinie nie je slucha

Miesiąc temu
smigorek
smigorek

wy chyba samo mleko dostaliscie a nie matchelatte

Miesiąc temu
Pawci0 ツ
Pawci0 ツ

co to za szpaku w odtwarzaczu

Miesiąc temu
Dave
Dave

KOŃ RAFAAAAŁ

Miesiąc temu
Loco Loco
Loco Loco

🖤🧡💛💚💙💜❤

Miesiąc temu
Z1374K
Z1374K

Jak mata to nie raper tylko discopolowiec :/

Miesiąc temu
adam nieruchaj
adam nieruchaj

kazdy w 21 wieku ma kupony ....

Miesiąc temu
ŻDK
ŻDK

Messi też laysy reklamuję/reklamował

Miesiąc temu
Amadeusz Balakowski
Amadeusz Balakowski

Byłem zdziwiony dlaczego taka chujowa jakość a to się okazało ze ogladalem bez łapki w górę i bez suba teraz wszystko pięknie działa ps zostawi lajka nie bądź fajka

Miesiąc temu
Jakub Koper
Jakub Koper

6:01 powiedz wujowi żeby posprzątał śmieciarz

Miesiąc temu
Amelka Wałęka
Amelka Wałęka

Ooo kuźwa czyli chyba zaliczam się do skali tych ładnych 😂😂

Miesiąc temu
GruByToZiomal
GruByToZiomal

1:10 nie zgodzę się bo jak słuchałem 187 to aż chciałem Glocka kupić i rzucać towarem xd

Miesiąc temu
GruByToZiomal
GruByToZiomal

@Firma_Żyleta_Egzekutor ? Ty jesteś jedni to nie ma nic z dorastaniem swirze

Miesiąc temu
Firma_Żyleta_Egzekutor
Firma_Żyleta_Egzekutor

@GruByToZiomal jedni szybciej dorastają jedni dłużej

Miesiąc temu
GruByToZiomal
GruByToZiomal

@Firma_Żyleta_Egzekutor tylko nie byłem Szczylem miałem prawie 18

Miesiąc temu
Firma_Żyleta_Egzekutor
Firma_Żyleta_Egzekutor

Prawie każdy jak był szczylem to chciał strzelać z klamki

Miesiąc temu

Kolejny

ZAMIANA RÓL Z SANDRĄ

29:31

ZAMIANA RÓL Z SANDRĄ

TheNitroZyniak

wyświetleń 818K

NAJLEPSZY VS NAJGORSZY KEBAB WE WROCŁAWIU

18:27

NAJLEPSZY VS NAJGORSZY KEBAB WE WROCŁAWIU

Takefun Takefun

wyświetleń 141K

DYSKOTEKA - Suchary #131

1:07

DYSKOTEKA - Suchary #131

Cyber Marian

wyświetleń 106K

❄️#VLOGMAS 1❄️ -zaczynamy!

17:44

❄️#VLOGMAS 1❄️ -zaczynamy!

Julia Kostera

wyświetleń 161K

TEGO NIE POWIE MATKA🤣🙈 Słodycze🍬🍫

0:36

GRA W CIEMNO!

26:01

GRA W CIEMNO!

Tromba

wyświetleń 528K

Apartment renovation. 1 year in 60 minutes. I do everything myself.

1:10:44

Apartment renovation. 1 year in 60 minutes. I do everything myself.

Павел Сидорик. Ремонт и Отделка

wyświetleń 13M

TEST NOWYCH SAMOCHODÓW EKIPY!

27:50

TEST NOWYCH SAMOCHODÓW EKIPY!

Poczciwy Krzychu

wyświetleń 679K

PatoFame - nietrzeźwe przygody na gali

14:01

PatoFame - nietrzeźwe przygody na gali

Takefun Takefun

wyświetleń 142K

NAJLEPSZA VS NAJGORSZA PIZZA - test (Wrocław)

17:39

NAJLEPSZA VS NAJGORSZA PIZZA - test (Wrocław)

Takefun Takefun

wyświetleń 85K

PIERWSZY RAZ BAŁEM SIĘ O WŁASNE ŻYCIE!

24:32

SPEŁNIAM KOLEJNE MARZENIE NIKODEMA

23:49

SPEŁNIAM KOLEJNE MARZENIE NIKODEMA

TheNitroZyniak

wyświetleń 212K

NIKODEM PROWADZI JEGO WYMARZONE AUTO

24:52

NIKODEM PROWADZI JEGO WYMARZONE AUTO

TheNitroZyniak

wyświetleń 792K

DYSKOTEKA - Suchary #131

1:07

DYSKOTEKA - Suchary #131

Cyber Marian

wyświetleń 106K

❄️#VLOGMAS 1❄️ -zaczynamy!

17:44

❄️#VLOGMAS 1❄️ -zaczynamy!

Julia Kostera

wyświetleń 161K

TEGO NIE POWIE MATKA🤣🙈 Słodycze🍬🍫

0:36

CZY TO TAXI?

8:08

CZY TO TAXI?

LukasTV

wyświetleń 42K

WAIT FOR THE END

0:57

WAIT FOR THE END

Surfnboy Shorts

wyświetleń 43M

ŚWIĄTECZNY CHOWANY NA JARMARKU!

14:31

ŚWIĄTECZNY CHOWANY NA JARMARKU!

reZigiusz

wyświetleń 135K

Szwagry 66 - Stancja

10:46

Szwagry 66 - Stancja

smiechawaTV

wyświetleń 255K