Pi Gravity
Pi Gravity

Kolejny pato serial na Netflixie :D norma.

19 minut temu
Kuba W.
Kuba W.

Będzie średniak ale z chęcią obejrzę, aktorstwo czasem drewno

34 minut temu
Daiktar
Daiktar

Oryginalne anime mi się bardzo podobało, a zwiastun prezentuje się obiecująco, choć mam pewne obawy, że wyjdzie z tego niezły gniot na miano filmowego "Death Note" z 2017 roku. No ale zobaczymy.

Godzinę temu
Chetanbhai Chetanbhai
Chetanbhai Chetanbhai

❤civt gub gals u va ❤

Godzinę temu
Łukasz Ero
Łukasz Ero

Zwiastun rewelacyjny, z resztą podobnie jak poprzedni. Będzie masa krytyki bez względu na to czy serial będzie dobry czy zły i to nie ze względu na efekt finalny, tylko przez wyobrażenie ludzi na temat składowych. Jednym nie będzie pasował kolor skóry, innym rozmiar piersi, jeszcze innym długość odcinka. Uprzedzeni ludzie (a imo będzie ich od groma) nawet w arcydziele znajdą coś co warto, w ich mniemaniu, skrytykować. Porywanie się na dzieła uważane przez niektórych za kultowe, to najczęściej strzał w oba kolana. Ale i tak kibicuję, bo wygląda super, a fanem anime nie jestem ;)

Godzinę temu
Kuba W.
Kuba W.

jak na flix wygląda nieźle, ale lepiej się nie napalać

33 minut temu
Usunięta lewa nerka
Usunięta lewa nerka

to będzie serial czy film?

Godzinę temu
Copy that!!!
Copy that!!!

Wait why did they make Spike Asian wtf

Godzinę temu
dareios
dareios

Mam nadzieję że drużyna w serialu się rozrośnie, a nie tylko 3 ;)

Godzinę temu
dareios
dareios

@Copy that!!! Dokładnie o tą postać mi chodzi 😃

Godzinę temu
Copy that!!!
Copy that!!!

Co fan Edwarda? :)

Godzinę temu
Marek Kos
Marek Kos

Jak tylko widze dobrego operatora kamery i dobre aktorstwo to lykam to w ciemno.A w polskich filmach to rzadkosc ;]

3 godzin temu
Rafał
Rafał

To będzie HIT, jaram się jak stodoła

3 godzin temu
Michał Parchaś
Michał Parchaś

ale rasistkowsko kolejna postac zmienia kolor skory wzgledem oryginalu

3 godzin temu
ziomalZparafii
ziomalZparafii

Aktorstwo wydaje się nieco drewniane i sztuczne, oby to tylko efekt pociętego zwiastuna.

3 godzin temu
BrW
BrW

Zaś tęczowi? Przecież to już jest nudne

3 godzin temu
QusaQ
QusaQ

Widzę że ładnie polecieli z budżetem :) Zobaczymy jak to wyjdzie, zwiastun wygląda całkiem całkiem

3 godzin temu
deska brzozowa
deska brzozowa

Chyba od 12 film będzie dostępny

3 godzin temu
JoTprl
JoTprl

Zajebisty serial

4 godzin temu
Jacek Męcki
Jacek Męcki

O której będzie bo chciałem obejrzeć do śniadania a tu nic nie ma 🤷

4 godzin temu
Magda
Magda

W tym miesiącu czekam tylko na tick, tick boom

4 godzin temu
Małgorzata Napiórkowski
Małgorzata Napiórkowski

czekam na 4 sezon PARADISE PD

5 godzin temu
Tomasz Hoszwa
Tomasz Hoszwa

Zapowiada się dobrze. Tylko ten język 😒 ciężko mi się słucha jak nie ma angielskiej ścieżki dźwiękowej.

5 godzin temu
michex 2.0 _
michex 2.0 _

Ej bo jest środa godzina 6:50 a filmu nie ma

6 godzin temu
SzymonB
SzymonB

Cudownie to wygląda :)

6 godzin temu
Joke R
Joke R

Fajne

7 godzin temu
Kurt Cobain
Kurt Cobain

Koreańskie produkcje, to w większości perełki. Polecam zapoznać się z kinem z tego kraju.

8 godzin temu
LÜSİD RÜYA
LÜSİD RÜYA

Witamy w świecie koreańskiego dramatu🇵🇱 한국 드라마 세상에 온 걸 환영합니다🇰🇷

8 godzin temu
Dark God Darkseid
Dark God Darkseid

Korea oficjalnie podbija świat tymi nowymi produkcjami. Zapowiada się kolejny majstersztyk!

10 godzin temu
Dark God Darkseid
Dark God Darkseid

@Logytaze Anime Blog Znaczy powiem tak - efekty w tym zwiastunie wyglądają tak sobie. Troszkę te potwory rażą w oczy, ale jakoś przeboleję. Zobaczymy jak z resztą. Pierwszy raz słyszę o drugiej części Zombie Express. Muszę luknąć :D

4 godzin temu
Logytaze Anime Blog
Logytaze Anime Blog

Wstrzymaj konie, bo ten serial nie wygląda wcale dobrze - z resztą podobnie jak druga część Zombie Express.

4 godzin temu
kai
kai

czemu Spike wygląda jakby miał z 50lat? :((

11 godzin temu
Daniel N
Daniel N

Bo w anime każdy 50latek wygląda jakby miał dwudziestkę, a każdy nastolatek jakby był grubo po trzydziestce

32 minut temu
AXL Polska
AXL Polska

Minuta w Google i wiadomo że aktor go grający ma.... 49 lat. Więc ktoś wyżej w komentarzu nieźle w celował

4 godzin temu
kai
kai

@SzymonB ma 27, nie wiem w jakim wieku jest aktor grający Spike’a ale wyglada jakby było mu bliżej 50 niż 30.

6 godzin temu
SzymonB
SzymonB

On nigdy nie miał 20 ;)

6 godzin temu
blank каролинка
blank каролинка

jak mozna przetlumaczyc tak "whatever happens, happens"....... xd

11 godzin temu
Aureora
Aureora

Chyba "co będzie to będzie" XD

Godzinę temu
Elliot Dec
Elliot Dec

Meh i guess.

11 godzin temu
ASAP TYSON
ASAP TYSON

Widze jona bernthala i wiadomo ze fajny film

12 godzin temu
ASAP TYSON
ASAP TYSON

I jeszcze kingpin z daredevila ahh

12 godzin temu
AnteQ
AnteQ

a co z Arcane

13 godzin temu
MrPhesioo
MrPhesioo

Witam, ja ze szkoły w której zabronili ogl tego serialu ; )

13 godzin temu
M.L
M.L

Z chęcią obejrzę drugą część bo pierwsza była fajna i czekam na jeszcze mocniejsze straszniejsze polskie horrory

14 godzin temu
DZIKIKILL pl
DZIKIKILL pl

zamiast sie cieszyc ze cos ciekawego bedxie do.ogladania to beda plakac, ze zamiast figher to piesciarka ale nie wazne, powie ktos jak nuta sie nazywa?

15 godzin temu
Bigutek
Bigutek

Z niecierpliwością oczekuję "Cowboy Bebop" ❤️‍🔥

15 godzin temu
JOLA JANUSZEWSKA
JOLA JANUSZEWSKA

BOTOXELZBIETYUGORCAKKOMPENSATOKAROLINYMALINOWSKIMACIERZYNSTADAMPRZYBORWSKIBOTOXMALGORZATKRYCHNIMACIERZYNSTWMIRKOWALINSKIEJ

16 godzin temu
JOLA JANUSZEWSKA
JOLA JANUSZEWSKA

BOTOXBARASTEFANIAANDRZEKSERECZYNSKIMALGORZATYWASSERMPEDIATRGRAZYNYLANGEBOTOXKATARZYNYWASNIEWSKIEMACIERZYNSTWDAWIMILCZARBORTOXMARIUSZKRAHEBEMALGORZAQTYKRYCHNIEWAKOSTRZEWSKMARCINWITCZKAMCUIERZYNSTWOIZABELITARAJDECKIEBOTOXPWMROZOWSKIEMARIOLGHENJDRYSIKMARCINWITCZBOTOXREGINYANDRZJEWSKIEMJACIERZYNSTWDARKOSICKIEJ

16 godzin temu
Dr Mabuse
Dr Mabuse

Kiedy widzę Sandre to zawsze jestem na tak.

16 godzin temu
Słowianin
Słowianin

Może z tego być dobry dramat. Czekam

16 godzin temu
Atomic Blonde
Atomic Blonde

Nicholas Cage wniósł najwięcej w sztukę aktorstwa od czasów Marlona Brando 😂😂😂 Dobry dowcip

16 godzin temu
Jakub Pika Pika
Jakub Pika Pika

A czy kiedyś kuroko baseketball będzie miało polski dubbing?

16 godzin temu
opmix義
opmix義

Tylko napisy, nie ogląda się anime bez napisów.

10 godzin temu
milan4ever
milan4ever

Jakaś totalna padaka

17 godzin temu
Karolina G
Karolina G

Ten serial rodzi znieczulice i zobojetnienie na ludzki dramat. Robi sieczke z mózgu, zaciera granice prawdy i krzywdy z fikcją i zabawą. Raczej nie polecam.

17 godzin temu
Krzysztof Kurdziej
Krzysztof Kurdziej

Krasnoludki

17 godzin temu
Łukasz Bogacki
Łukasz Bogacki

Amator

17 godzin temu
Pikamix 007
Pikamix 007

Te a gdzie league of runetera czy coś takiego

18 godzin temu
Jakub - Dycha-
Jakub - Dycha-

Ja chcę zobaczyć ten syf XD

18 godzin temu
m1000
m1000

ludzie piszą że ostatni sezon a kasy im braknie to za 2 lata będzie 6 sezon. Podobnie było przy 2 sezonie że niby koniec, koniec a od kasy odbiło i 3 sezon zrobili

19 godzin temu
xlina
xlina

Nic ciekawego..

19 godzin temu
dinslaken klivatec
dinslaken klivatec

pier...le znowu jakieś smieciarskie fabuły dla barachła

19 godzin temu
Justyna P
Justyna P

Narcos 💙

20 godzin temu
Tępy Użytkownik
Tępy Użytkownik

Ok

20 godzin temu
i_MleQu878
i_MleQu878

Fajne

20 godzin temu
Diabeł Tasmański
Diabeł Tasmański

Ale się zestarzała

20 godzin temu
Sylwia Wilgos
Sylwia Wilgos

Zapowiada się całkiem spoko

20 godzin temu
Piecka15
Piecka15

Co z 3 sezonem Karppi?

20 godzin temu
Wertek
Wertek

Zajebisty miesiąc

22 godzin temu
Thomas Duff McGready
Thomas Duff McGready

Well I'm glad he said that and not They Float down here. They all float. Oops silly me wrong film. I blame his uncle in Lock and Key. His uncle giving the finger to the house and Jackson watching. First thing that came to his Uncles mind was what Jackson is now saying showing the finger.

22 godzin temu
Halo Legend
Halo Legend

Z serii: kolejny serial zabity przez casting. Nic odnośnie tego typa co gra Spiegela nie jest "cool".

22 godzin temu
juorsun
juorsun

omg wreszcie f is for family bedzie nowy sezon takkk

22 godzin temu
lodowy
lodowy

dziekuja za prezant na urodziny (6 listopad) <3

23 godzin temu
TheSzmQ
TheSzmQ

Ja czekam na grudzień i dom z papieru 🥰

Dzień temu
Miłosz
Miłosz

Zapomnieliście o Arcane

Dzień temu
Mariusz Cybulski
Mariusz Cybulski

Kiedy 4 sezon obozu kredowego.

Dzień temu
Maja
Maja

Kiedy ostatni sezon Modern Family?🥲

Dzień temu
Krzysztof Kubiak
Krzysztof Kubiak

Czy ktoś tak jak oczekiwał na Big Mouth cały długi rok?

Dzień temu
MegaMega
MegaMega

główna w 2021, najs

Dzień temu
Paweł Asztoedy
Paweł Asztoedy

i to jest dobry film a nie jakieś polskie gówno

Dzień temu
Michalina Kaliwoda
Michalina Kaliwoda

japierdziele a miał się zmienić podobno

Dzień temu
Zulema Zahir
Zulema Zahir

Nie ma jak w rodzinie i miesiąc uratowany

Dzień temu
Zenit
Zenit

Heimer bez gogli jest mega kripi

Dzień temu
Cetrik
Cetrik

Kiedy serial aktorski o Pokemonach

Dzień temu
Marta_Anna03 Montana
Marta_Anna03 Montana

To ma być? Oooo

17 godzin temu